Veel Gestelde Vragen

Van waar worden bestellingen verzonden?
Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons enige echte magazijn in Nederland. Dit is ook het land waar alle retouren heen teruggestuurd moeten worden.
Welke betaalmethoden accepteren we?

Wij accepteren betalingen via PayPal, Visa, MasterCard en Ideal.

Verzenden we internationaal?
Ja, we verzenden naar bijna elk land over de hele wereld. U kunt uw land selecteren in het optiemenu bij het afrekenen.
Wat kost verzending? En hoe lang duurt het?

We doen er alles aan om alle bestellingen die voor 15.00 uur zijn geplaatst dezelfde dag of de volgende werkdag te verzenden. Tijdens drukke periodes wordt je bestelling binnen 1 tot 5 werkdagen verzonden. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mailbevestiging met trackingdetails - denk eraan om je map met ongewenste e-mail te controleren als je de e-mail niet hebt ontvangen .

Moet ik douane- en invoerrechten betalen?

Alle bestellingen worden verzonden vanuit Nederland, daarom moeten klanten van buiten de EU doorgaans de relevante invoerrechten en douanebelastingen betalen voor een bestelling die internationaal wordt verzonden.

Hoe lang duren nabestellingen?

Voor bestellingen in backorder kan het tot 15 werkdagen duren voordat ze op voorraad zijn.

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Nee. We kunnen in geen enkel geval wijzigingen of maataanpassingen doorvoeren of een bestelling annuleren nadat deze is geplaatst.
Kan ik een artikel retourneren?

We accepteren graag een retourverzoek binnen 14 dagen na de aankoopdatum. Alle verzendkosten en administratiekosten zijn voor rekening van de klant, niet van Stylizh Gym. Stylizh Gym is niet verantwoordelijk voor retourpakketten als het pakket ons niet bereikt, dus bewaar alstublieft uw verzendbewijs. Retourzendingen worden binnen 5 werkdagen na ontvangst in ons magazijn verwerkt en zodra uw retourzending is verwerkt, ontvangt u een e-mailbevestiging. We verwerken geen omruilingen, maar kunnen een winkeltegoed of een terugbetaling voor het geretourneerde artikel verstrekken. Alle prijzen voor artikelen in de uitverkoop zijn alleen geldig tijdens de uitverkoopperiode en daarom crediteren of vergoeden we geen prijsverschil voor artikelen die buiten die periode zijn gekocht verkoop periode. Outletartikelen kunnen niet worden gerestitueerd en kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Alle geretourneerde artikelen moeten in originele, ongedragen staat zijn met aangehechte labels. Kledingstukken die geretourneerd worden met make-up en/of bruine vlekken worden automatisch geweigerd en aan u geretourneerd. De stomerijkosten worden in mindering gebracht (€ 8,-) van de aankoopprijs van geretourneerde artikelen die ruiken naar rook, zweet etc.

Moet ik betalen voor retourzending?
Houd er rekening mee dat alle verzendkosten en administratiekosten voor rekening van de klant zijn, niet voor Stylizh Gym. Stylizh Gym is niet verantwoordelijk voor het missen van retourpakketten die ons niet bereiken, dus we raden je ten zeerste aan ervoor te zorgen dat je retour/ruiling naar ons wordt teruggestuurd via een traceerbare en verzekerde verzendmethode.
Hoe zit het met de garantie?
Alle Stylizh Gym-producten hebben een garantieperiode van 4 maanden vanaf de aankoopdatum. We zullen alle artikelen met een fabricagefout vervangen, maar als algemene regel geldt dat bestellingen buiten de periode van 4 maanden (vanaf de aankoopdatum) niet onder de garantie vallen en we vragen om duidelijke foto's om u verder te helpen. een artikel hebt ontvangen waarvan u denkt dat het defect is, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op: Lize@stylizhgym.nl met duidelijke foto's en een gedetailleerde beschrijving evenals uw bestelgegevens (bestelnummer en e-mailadres gekoppeld aan de aankoop).
Kan ik een kortingscode gebruiken?

U moet de kortingscode invoeren op de afrekenpagina in het veld 'couponcode' en vervolgens op 'code toepassen' klikken. Alle prijzen voor artikelen in de uitverkoop zijn alleen geldig tijdens de uitverkoopperiode en als zodanig geeft Stylizh Gym geen krediet of restitutie van een prijs verschil voor artikelen die buiten die verkoopperiode zijn gekocht. Artikelen die in de uitverkoop/special zijn gekocht, kunnen niet worden gerestitueerd en kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Eventuele kortings-/couponcodes komen niet in aanmerking voor bestaande verkoop-/promotie-items. Kortings-/couponcodes komen niet in aanmerking voor bestaande verkoop-/promotie-items, inclusief bundels en cadeaubonnen.

Hoe te retourneren of te ruilen

Onder het tabblad Bestelling moet u een verzoek tot terugbetaling of omruiling indienen.

Als de periode van 14 dagen voorbij is, kunt u geen geld teruggeven of omruilen.

Klik hier om naar het tabblad bestellen te gaan.